Virtuaalsed kasiinod – järgmine samm hasartmänguturul?

Kuna tuhandeaastasest põlvkonnast saab peagi hasartmänguteenuste pakkujate peamine tõmbenumber, on paljud hakanud kaaluma, millega nad peavad silmitsi seisma, et uue põlvkonna mängurite tähelepanu tõmmata. Põlvkonna, keda on palju raskem huvitada. Teisisõnu, suur küsimus on nüüd: mis saab olema järgmine suur samm hasartmänguturul?

Online-kasiino kaubamärk SlotsMillion on hiljuti käivitanud uut tüüpi hasartmängutoode, mis võib olla vastus ülaltoodud küsimusele. Hasartmänguoperaator on kulutanud rohkem kui pool aastat maailma esimese virtuaalreaalsuse online-kasiino arendamisele ja on rohkem kui õnnelik, et see lõpuks ometi klientideni jõuab.

Ja kuigi virtuaalreaalsuse kasiinod on kahtlemata midagi väga erinevat, midagi sellist, mida pole varem pakutud, on see toode siiski veel ilma kliendita. Praegu. Kõigepealt vajavad need kasiinod teatud varustust – virtuaalreaalsusprille (hiljuti on ka esimesed sellised prillid kasutusele võetud) ja paremat mänguriarvutit. Ja see, nagu selgub, nõuab lisainvesteeringuid ja tehniliselt kvalifitseeritud kasutajaid. Esimesed virtuaalreaalsuse kasiinomängijad on Y-generatsiooni liikmed. Kuid nii mõnusalt kui see ka ei kõla, on veel liiga vara öelda, et sellised kasiinod kinnistuvad turul eelistatud kasiinodena.

Kuigi SlotsMillioni virtuaalkasiino pakub esialgu ainult mänguautomaate, öeldakse, et peagi lisatakse menüüsse rohkem mänge. Oluline on märkida, et virtuaalreaalsusruumid võivad lõpuks tavaliste ruumidega ristuda, kuigi hetkel on nende kahe segmendi vahel veel suur lõhe.

Arvestades asjaolu, et kasiinofirmad otsivad viisi, kuidas püüda kahekümnendates ja kolmekümnendates eluaastates põlvkonna tähelepanu, muudavad nad kindlasti oma strateegiat, et muutuda atraktiivsemaks. Ja seda põlvkonda köidavad kõige enam oskustepõhine mäng, sõpradega vaba aja veetmise pakkumised ja tehnilised seadmed. Nii et virtuaalsed kasiinod võivad tulevikus pakkuda just sellist segu, mis põhineb futuristlikul sci-fi keskkonda.

Oluline on meeles pidada, et virtuaalreaalsuse ruumid võivad sattuda raskustesse hasartmängude reguleerijate poolt, kuigi sellest on veel liiga vara rääkida. Malta hasartmängukomisjon (MGA) on aktiivselt osalenud selle projekti arendamises.

Amet soovis arenguprotsessi lähedalt jälgida, et olla võimeline teostama tõhusamat järelevalvet ja praktikat erinevas sfääris kui traditsioonilised online ja reaalsed kasiinod.

Malta hasartmängukomisjonil oli mitmeid nõudeid virtuaalreaalsuse ruume arendavale ettevõttele. Näiteks nõudis reguleeriv asutus, et seintele riputataks kellad, et mängija saaks jälgida, kui kaua ta on mänginud. Lisaks olid mõned piirangud mitme mängija turniiridele, kus kasiino bränd soovis lisada lisafunktsioone, näiteks teha sularahasaldo teistele nähtavaks. Hasartmängukomisjon nõudis, et saldo muudetaks privaatseks.

Seega, kuna hasartmängude reguleerijate nõuded muutuvad üha rangemaks, võib kasiinode operaatoritel ja arendajatel olla raske neid veenda, et virtuaalkasiinod on just see, mida turg praegu vajab.

Kokkuvõttes sõltub kõik mitmest tegurist, kas ja millal virtuaalkasiinode tehnoloogia saab hasartmängude jaoks suureks tõukejõuks. Kõigepealt on väga oluline, et see oleks kliendile kohandatud, et see oleks õiges kohas, õigel ajal ja õigetele klientidele kättesaadav. Kui arendajad leiavad õige valemi, on see klientide poolt teretulnud. Ka hasartmängude reguleerivad asutused võivad lähitulevikus tõsise väljakutse ees seista, kui nad soovivad järjekindlalt kaitsta tarbijaid hasartmänguturul midagi uuenduslikku välja pakkuda. Kui aga kõik läheb hästi, võib virtuaalreaalsus olla see, mis meid tulevikku viib.

KasiinoGuru.ee
KasiinoGuru.ee

Kasiino ja hasartmänguspetsialist