Craps – kasiino tĂ€ringud

Craps” (kasiino täringud) on populaarne täringumäng, mis äratab kasiinodes palju tähelepanu ja emotsioone. Kui kuulete palju karjumist, on tõenäoline, et see tuleb “Craps” laudadest. Mängus kasutatakse kahte täringut, mida füüsilistes kasiinodes või live-kasiinodes internetis regulaarselt vahetatakse (vähimgi füüsiline vigastus võib tulemust mõjutada).

Sisukord

Mängureeglid Craps

Läbitud ja läbimata rida

Craps mängu põhipanust nimetatakse “Pass Line” või “Pass Line“. See panus tehakse täringute arvule. Kui visatakse 7 või 11, võidavad mängijad, kui aga visatakse 2, 3 või 12, siis kaotatakse. Järgmisel viskamisel (4, 5, 6, 8, 9 või 10) visatakse täringut uuesti, kuni visatakse uuesti sama number või 7. Kasiinol on 1,41% eelis, kui panustatakse möödunud reale.

Kui rida on ületatud, saab teha edasisi panuseid. Huvitaval kombel ei ole selles mängus enam kummalgi poolel eelist. Ainult paar mängu võivad selliste panustega uhkeldada. Niisiis, kui meil on kindel punkt, saame teha külgpanuseid. Kui panustate, et punkt viskub enne seitsme viskamist, on väljamakse edukuse korral 2:1. Väljamakse on 2:1, kui punktid on 4 või 10, 3:2, kui punktid on 5 või 9 ja 6:5, kui punktid on 6 või 8. Need on matemaatiliselt tõenäosuslikud väljamaksed.

Kui panustate katkematule joonele, on koduse meeskonna eelis veidi väiksem, 1,36%. Võit makstakse siis, kui “laud” kaotab. Pärast seda võite veel panustada, kui punkt on määratud. Väljamaksed on samad, mis pärast joont.

Tule panus (come bet)

See on väga sarnane viimase joone panusega, kuid siin pannakse panus alles pärast punkti teadasaamist. Reeglid on väga sarnased tavalise joone ületamise reeglitega. Tuleb oodata, kuni täringu viskaja määrab punkti, st viskab 4, 5, 6, 8, 9 või 10. Kui see on tehtud, võite panustada “tulema panustada“. Nopad jätkavad veeremist, kuni võidate või kaotate. 2, 3 või 12 on kaotus, 7 või 11 on võit.

Come bet on rohkem nagu individuaalne liinipass iga rulli puhul. Näiteks kui veeretatakse mõni number, mis ei tähenda võitu või kaotust (mitte 2, 3, 7, 11, 12 või määratud punkt), siis teie panus liigub sellele numbrile, mis on nagu sekundaarne punkt. Teil on endiselt võimalik teha come, kuid te määrate ka veelgi rohkem “sekundaarseid” punkte. Kui sama number veeretatakse, võite võita.

Samuti, kui algne punkt on veeretatud, on voor lõppenud, kuid kõik Come panused, mis on teisaldatud, jäävad alles ja mängijad saavad uuesti teha joonte ületamise. Ainus kord, kui mängija kaotab midagi, on kui veeretatakse 7.
See panus maksab 1:1 ja maja eelis on 1,41%. Nagu näete, on see täpselt sama, mis line crossingi puhul.

“Tasuta” pass ja come panused

Nagu eespool mainitud, on mõned panused, mille puhul maja eelis on null, mistõttu neid panuseid nimetatakse sageli tasuta panusteks. Selliste pass- või come-panuste panustamiseks peate olema panustanud tavalise rea pass- või come-panustele. Kui “craps” numbreid, 7 või 11, ei veeretata, määratakse punkt ja seejärel saate teha eespool nimetatud panuseid.

Loomulikult onpanused piiratud, sest kasiinole ei ole mingit eelist. Enamasti saate panustada 1, 2 või 3 korda rohkem, kui panustate tavalise rea ületamise/tuleva panuse puhul. Erandjuhtudel saab teha kuni 100-kordseid panuseid ning põhireegel on lihtne – mida suurem on algne panus, seda rohkem võid panustada “tasuta” lahtritesse. Viimane võimalus on Las Vegases tavalisem.
Väljamakse põhineb tõenäosusel ja on arvutatud nii, et kumbki pool ei saa eelist (nagu müntide viskamisel – kas vapp või number võidab). Kõige sagedamini tuleb välja number 7, millele järgnevad 6 ja 8, 9 ja 5 ning seejärel 4 ja 10. 6 ja 8 viskamine (kui panustate neile) maksab 6:5, 5 ja 9 maksavad 3:2, 4 ja 10 maksavad 2:1. Esialgsed panused maksavad 1:1, need väljamaksed kehtivad ainult “tasuta” panustamisalal.

Väli

Teine populaarne panus on Field. Teie panus on lihtne – oodake 2, 3, 4, 9, 10, 11 või 12. Mängija võidab, kui täringud langevad täpselt ühele neist numbritest. Kui visatakse 3, 4, 9, 10 või 11, on väljamakse 1:1 ja kui visatakse 2 (madu silmad) või 12 (kastiauto), on väljamakse 2:1. On kasiinosid, mis maksavad kahe viimase numbri eest isegi 3:1. Igal juhul on maja eelis üsna kõrge, 5,56%, välja arvatud juhul, kui väljamakse on 3:1, millisel juhul on maja eelis 2,78%.

Snake Eyes

Snake eyes, tuntud ka kui kaks ässa, on panustamine lootuses, et kaks ässa veerevad. Nimi tuleneb sellest, et kahene ei ole midagi muud kui kaks tükki, mis meenutavad silmi. Tõenäosus, et kaks lüüakse, on üsna väike, vaid 1:36, kuid ka väljamakse on üsna kindel, 30:1.

Silm ja kaks

Silm ja kaks on kolm punkti. Midagi muud kui üks ja kaks ei saa, sellest ka nimi. Kolmiku saamise tõenäosus on identne 11-ga, kuid kaks korda suurem kui 2 või 12 (1:18). Vahepeal on tavapärane väljamakse 15:1, mis annab majale 11,11% suuruse eelise.

Yo

Yo on 11. Nopad peavad näitama 5 ja 6, mis on identne kolmekesi veeretamisega – silm ja kaks (1:18). Kõik on identne ülaltoodud kolmikmänguga – väljamakse on 15:1 ja maja eelis on 11,11%, mis on küll palju, kuid mitte kõige halvem.

Kaetud vanker

Boxcar on 12 punkti ehk 6 ja 6, sest muud moodi seda numbrit lihtsalt ei ole võimalik veeretada. Võite leida ka kesköö- või maisiridu, mis tähendab sama asja – 12. Seda numbrit on väga raske saavutada (tõenäosus 1:36), kuid see on üsna populaarne panus. See võib olla tingitud soovist saavutada kõrgeim number ja märkimisväärsest väljamaksest 30:1. Loomulikult on see ka kasiino jaoks plussiks, sest nende eelis on koguni 13,89%.

Hi-lo

Kõige vähem või vähem, 2 või 12 on Hi-Lo panus mängus. Sellel on veidi suurem võiduvõimalus kui eraldi kaetud vankril ja madu silmadega, kuid kõik kasiinod ei paku ka seda panust. Sa võidad, kui tuleb kas 2 või 12. Tõenäosus suureneb 1:18, samas kui väljamakse langeb 15:1, nagu ka 11 või 3 ootuses. Ka maja eelis on identne, 11,11%.

Iga Craps

”Any craps” – kolm suunda ja sarnaseid nimesid kuuleb erinevates kasiinodes. Kui veeretatakse ainult 2, 3 või 12, siis võidad. Neid numbreid nimetatakse craps. Võiduvõimalused ei ole väga suured, kuid panus saab palju tähelepanu. Võidutõenäosus on 1:9 ja väljamakse 7:1, samas jääb kasiinole 11,11% eelis.

C ja E

C ja E on kombinatsioon ”Any craps‘ ja 11 (Yo ). Tõenäosus saada 2, 3, 11 või 12 on 1:6 ja võimalik väljamakse on 3:1. Maja eelis on üsna tavaline 11,11%, seega tasub hoolikalt mõelda, kui palju see panus väärt on. Võib juhtuda, et puutute kokku ka nimega Horn bet.

Iga 7

Any 7 või Big Red on üks populaarsemaid panuseid. Teie võit saavutatakse, kui veeretatakse 7, mis on kõige suurema tõenäosusega täringul. Tõenäosus, et 7 langeb, on kuni 1:6, samas kui väljamakse on 4:1. See võib tunduda atraktiivne, kuid see on mängija jaoks kõige halvem panus. Miks? Sest maja eelis on koguni 16,67%. Ükskõik kui ahvatlev ka ei tunduks panus 7-le, me ei soovita seda teha, sest see ei ole mitte ainult kõige halvem panus selles mängus, vaid ka üks halvemaid panuseid kõigis kasiinomängudes.

Craps strateegia

Craps strateegia on üsna lihtne. Sageli valitakse nn must strateegia, mis tähendab lihtsalt panustamist “ei ole rida läbitud” ja/või “ei ole tulu”. Enamik inimesi panustab vastupidiselt, kuid maja eelis on sel juhul veidi väiksem ja teile soodsam.

Kui teile ei meeldi minna “vastuvoolu”, siis võite valida ” tasuta” panustega kombineerituna passiva joone ja tuleva panuse. Sellisel juhul vähendate maja servi minimaalseks. Siiski on alati soovitatav panustada tasuta panustamisliinidele maksimaalne lubatud summa. Panustamine katkendlikule joonele ja mittekäivatele panustele ning nende kombineerimine tasuta panustega vähendab maja serva veelgi. Hinnake, mida te eelistate, kas soovite suuremat võiduvõimalust ja ebaõnnestumise rõõmu või soovite liikuda rohkem kui kõik teised.õnne on selles mängus samuti suur tegur, eriti kui panustate riskantsematele, sisemistele ruutudele. Sellegipoolest tuleb valida parim online kasiino ja mängida, muidu on see kõik teooria ja mitte mingi tõeline tunne.

KasiinoGuru.ee
KasiinoGuru.ee

Kasiino ja hasartmÀnguspetsialist