Caesars toob turule oma esimese originaalse kasiinomängu – iGaming’u tulud kasvavad
Caesars Entertainment on välja andnud oma esimese originaalse veebikasiinomängu – Caesars Palace Signature Multihand Blackjack Surrender. Uudsena saavad mängijad New Jerseys seda mängida ainult Caesars Palace Online Casino keskkonnas.
See mängutulemine langeb kokku Caesarsi uue siseloome stuudio, Empire Creative avamisega. See samm viitab ettevõtte ambitsioonikale kasvule ja plaanile hakata ise looma oma veebikasiinode sisu.
Ettevõtte teates rõhutatakse, et see on oluline verstapost, kuna Caesars hakkab nüüd ise mänge tootma, testima ja levitama. Samuti kinnitati, et uus mäng jõuab 2025. aasta jooksul ka teistesse osariikidesse.
Varsti saab sponsoreeritud sisu kättesaadavaks ka teistel platvormidel, näiteks Horseshoe Online Casino ja Caesars Sportsbook & Casino.
Ettevõtte sõnul lisab Empire Creative 2025. aasta jooksul rohkem omamärgiga lauamänge Caesars’i veebivalikusse kõigil peamistel platvormidel.

Tulu kasv toetab sisuarendust
Caesarsi otsus hakata ise mänge looma haakub suurema suundumusega digitaalse hasartmänguäri kasvu poole. Ettevõte teatas, et 2025. aasta I kvartalis oli müügitulu 335 miljonit dollarit, mis on 19% rohkem kui mullu samal ajal. Kasiinomängud andsid olulise panuse, kuna netotulu sellest segmendist kasvas koguni 53%.
Caesars kasutab seda edu ära ja soovib tulevikus vähendada sõltuvust välistest sisupakkujatest, arendades ise oma mänge. Samuti kaalutakse võimalust eraldada digitaalne üksus iseseisvaks ärisuunaks.
Caesars Digitali asepresident ja iGaming’u juht Matt Sunderland kommenteeris, et see on oluline samm ettevõtte eesmärgi suunas pakkuda kõrgekvaliteedilist, oma stuudios loodud mängusisu.
Caesarsil on hea meel tutvustada uusi originaalseid mänge, mis sobivad ettevõtte brändiga ja vastavad erinevate mängijate eelistustele. Empire Creative käivitamine on tema sõnul selge tõestus ettevõtte tugevast visioonist ja pühendumusest uuenduslikule mänguarendusele.
Esialgu anti mäng välja ainult New Jerseys ning Caesars käivitas sotsiaalmeedia kampaania, et äratada kasutajate huvi. Samas võib peagi ees oodata rangem regulatsioon, kuna New Jersey seadusandjad kaaluvad uusi piiranguid hasartmängureklaamidele.
Sisemiste mängude arendamine vähendab sõltuvust tarnijatest
Tootes ise oma mänge võib Caesars oluliselt suurendada kasumit, kuna see võimaldab vältida 10–20% vahendustasusid, mida tavaliselt makstakse kolmandatele arendajatele.
Veebimängude sisu loomine on osutunud väga kasumlikuks äriks. Näiteks Light & Wonder, Caesars’i pikaajaline partner, teenis eelmisel aastal 3,19 miljardit dollarit, mis on ligi 10% rohkem kui aasta varem.
Samuti Aristocrat Leisure, mis on suur tegija mänguautomaatide ja digitaalsete mängude turul, teenis 4,56 miljardit dollarit. Playtech kasvatas USA turul oma tulu üle 150% 2024. aastal.
Tänu oma mängustuudiole saab Caesars nüüd aktiivsemalt osa kasvavast online-mängude turust ja vähendada vajadust välise arendusabi järele.