Kaardimängu WAR reeglid

Paljudele teist oli KARAS tõenäoliselt üks esimesi kaardimänge, mida te lapsena mängisite. Ja põhjusega – Karasi lihtsad, kergesti mõistetavad reeglid teevad lastele lihtsaks kaardimängu keerukuse tundmaõppimise.

Mäng aitab mõista kaardiridade järjekorda, kasvatab kannatlikkust ja õpetab reegleid järgima. Kaardimängud võivad täiskasvanutele olla üsna igav, kuid kui soovite lõõgastuda ja anda oma ajule puhkust, on KARAS just teie jaoks sobiv kaardimäng. Või äkki otsustate avastada strateegia mängu võitmiseks? Kindlasti on see võimalik, aga ole ettevaatlik – seda peetakse petmiseks.

Mängija vanus: alates 5 aastast kuni piiramatu.

Mängijate arv: piiramatu.

Kaardid: visa – 52 kaarti.

Mängu kestus: 10-40 minutit või nii kaua kui soovite.

Kes võidab? Mängija, kes kogub kõik mängukaardid.

Sisukord

Kaartide jagamine

Kaartide arv inimese kohta sõltub mängijate arvust. Kõige tähtsam on jagada kaardid nii, et iga mängija saaks võrdse arvu kaarte. Pidage meeles, et mida rohkem mängijaid on, seda vähem kaarte saate ja seda lühem on mäng.

Kui diiler on kaardid jaganud, ei saa mängijad neid vaadata. Asetage enda kõrvale näoga allapoole pandud kuhjad ja valmistuge võitluseks!

Mäng käib!

Mäng algab, kui diiler võtab oma kaardihunnikust ülemise kaardi ja asetab selle ülespoole lauakeskele. Teised mängijad peavad tegema sama, asetades oma kuhja ülemise kaardi selle kõrvale. Selles mängus on parimad kaardid need, millel on kõrgeim reiting. Kaarte mängitakse järgmises järjekorras (madalaimast kõrgeimani): kahene, kolmekesi, neljakesi, viiekesi, kuuekesi, seitsmekesi, kaheksakesi, üheksakesi, kümnekesi, vask, kuninganna, kuningas, kuningas, äss, jokker. Kaardi värv ja tüüp ei ole olulised.

Seega võidab lahingu see mängija, kelle avatud kaart on kõige kõrgema väärtusega. Palju õnne, võite võtta oma vastaste kaardid lahingus ja panna need eraldi kuhja enda kõrvale. Kuid ärge ärge ärrituge liialt – te võitsite lahingu, mitte sõja!

Sõda!

Sõda algab, kui kahel või enamal mängijal on sama väärtusega kaardid ülespoole. Et lisada mängule rohkem energiat, võib valjult karjuda, kui sama reitinguga kaart on asetatud: “Ma kuulutan teile sõja!”.

Mängijad, kellel on jagatud sama reitinguga kaardid, hakkavad sõdima ja ülejäänud mängijad vaatavad pealt. Sõdalane peab panema ühe kaardi oma põhihunnikust näoga allapoole oma avatud kaardi peale ja teise avatud kaardi peale. Mängija, kelle ülemine avatud kaart on kõrgema väärtusega, võidab sõja ja võib võtta kõik sõjas osalevad kaardid, nii avatud kui ka allapoole pööratud. Nagu pärast võidetud lahingut, tuleb need panna kaotatud kaartide hunnikusse.

Kui ülespoole ja allapoole pööratud kaardid osutuvad taas sama väärtusega, tuleb pidada uus sõda. Ilmselgelt võib sõda kesta väga kaua, nii et selle mängu puhul on vaja kannatust. Seda on eriti vaja siis, kui sa ei ole sõjas ja pead ootama, et teised mängijad saaksid teada, kes on kõvem.

Mängu lõpp

Kui teil lõppevad mängu ajal põhihunnikus olevad kaardid, ärge muretsege, te ei ole veel kaotanud – te peate jätkama mängimist nende kaartidega, mis teile jagatud on. Pange uued kaardid eraldi hunnikusse. Segage kaardid korralikult läbi, enne kui hakkate mängima löödud kaartidega, kuid küsige enne teistelt mängijatelt, sest mõned “Sõja” reeglid keelavad nende kaartide segamise. Pange tähele, et kaartide segamise kokkuleppimine vähendab petmise ohtu.

Mäng on lõppenud, kui üks mängijatest on kogunud kõik mängukaardid. Sageli lõpeb “Sõda”, kui üks mängija loobub. Kujutage ette, et teil on ainult madalama väärtusega kaardid ja teie vastane on kogunud parimad kaardid. Kui kaua sa tahad veel asjatut sõda pidada, kui sinu võit pole isegi silmapiiril?

Kuidas sõda võita?

Kaardimäng WAR on õnnemäng, kus edu ei sõltu sinust. Teil ei ole mängu üle mingit kontrolli, te peate lihtsalt vabalt vooluga kaasa minema. Välja arvatud juhul, kui… petma. Kõige lihtsam viis petta on see, kui teie ja teie mängijad otsustate oma võidetud kaardid panna põhihunniku põhihunniku põhja, mitte eraldi hunnikusse. Siis oleks vähem ilmne, et olete seganud kaardid strateegia järgi, mitte selles järjekorras, milles need laual olid.

Kui kõik mängijad panevad oma taskukaardid samasse järjekorda või kui need on segatud, võib mäng väga kaua kesta. Mängija, kes muudab tahtlikult kaartide järjekorda, saab aga märkimisväärse eelise. On olemas teooria, et kaardid tuleks panna järgmises järjekorras: kõrge, madal, madal, kõrge, madal, madal, madal, madal, kõrge jne. Või ehk proovite ise leida oma võidustrateegia?

Kui te kavatsete õpetada oma lastele “sõda” mängima, otsustage, kas tahate neile sisendada, et petmine on vale, või lubate neil katsetada ja leida viisi, kuidas mängu võita. Kui te ei luba petmist, siis hoiatage neid, et nad oleksid tähelepanelikud ja jälgiksid vastaste käeliigutusi – te ei tea, kas kõik mängijad on võrdselt ausad. Igal juhul on selge, et see mäng võib olla lõbus ja arendada loogilist mõtlemist.

Mäng ilma lõputa?

Jah, see on tõesti võimalik. Aga seda tõenäoliselt ei juhtu, kuigi mäng tundub sageli lõputu. Ja kui sa lõpuks mängidki igavikuna tunduvat mängu, on see tõesti haruldane sündmus, millest tasub Facebookis või Instagramis rääkida. On tõestatud, et kahe mängija vahel on kaardikäsi, millel pole lõppu. Kuid tõenäosus, et see nii on, on väike. Soovime siiski, et sa ei jääks lõputusse “sõda” ja et üks mängija naudiks lõpuks oma võitu!

KasiinoGuru.ee
KasiinoGuru.ee

Kasiino ja hasartmänguspetsialist